sjukling igen

 
Är hemma från skolan idag igen, med två lektioner kvar på dagen igår kände jag att jag hade feber och var allmänt hängig, kunde inte koncentrera mig på lektionerna osv, så jag åkte hem.
 
Lite tråkigt att vara sjuk nu för vi har en friidrottstävling mellan två(egentligen tre) skolor i Ystad idag och jag var uttagen till att tävla i tre grenar. Längdhopp, höjdhopp och kula, jag tycker detta är extra kul då jag gick på friidrott i ca 4-5 år när jag var lite yngre och jag saknar det som in i! Men ja, inget att göra åt nu :(
 
Vet inte om jag har skrivit det här innan, men det har inte varit säkert osv, men vi ska flytta! Från den här lilla byn in till Ystad, har velat det här såååå länge och äntligen har vi fått vårt hus sålt för cirkus 2(?) veckor sen.
Vi hade tänkt hyra en lägenhet/stuga sålänge tills vi hittar ett riktigt boende. Så mamma och pappa(kanske jag och min lillebror) ska åka och kolla på en lägenhet imorgon och jag är sååå taggad, iiih vad jag längtar!
 
Oj vad mycket text det här blev haha! Men hoppas ni har en bra dag, kram!
 
 

åh krya på dig!




Kom ihåg mig?