dear santa

dear santa
 
 
Kände att jag ville lägga upp detta collage jag nyss gjorde på polyvore. Det här är lite av de saker jag önskar mig till min födelsedag(13 december) och till julafton!
En söt mjukisdress, mini-uggs, odd molly-blus, bare minerals startkit, en locktång och lite pengar. Och lite inredning till mitt nya rum i vårt nys hus såklart!
Vet inte om jag fortsätter med bloggpausen efter detta inlägg eller inte, vi får se hur mitt humör är haha. Men vi höres, nu ska jag se Sverige - Portugal! xxxx
 

så fina saker!

fin blogg! kolla jättegärna in våran vardag/fotoblogg! :) kram

Greta-lisa

Men din bästaste vän fyller år den 14:e december, vad ska du köpa till henne? :PPPP<3333

Svar: berta? usch ingenting hejdå.
teasfoto.blogg.se

Anonym

Hur gör du för att det ska "snöa" på din blogg?

Svar: det är en kod man lägger in i kodmallen, googla så hittar du! :)
teasfoto.blogg.se




Kom ihåg mig?