massa träning

Såhär ser jag ut nu, haha, i början av mitt gymmande. Att få fastare och smalare(om det går) lår och snyggare mage är mitt mål, och såklart att bli starkare i ryggen för min skolios.
 
Vaknade vid 9 tiden idag, åt en god frukost med turkisk yoghurt, hallon och lite honung ringlat ovanpå. Slappade fram till klockan två då jag drog till gymmet och körde igenom mitt schema, hem om och åt världens godaste sallad, sen tränade jag fotboll. Vi körde lite fys och sen spelade vi, riktigt jobbigt faktiskt. Men älskade den träningen, älskar när det blir så jobbigt, såå härligt!!
 
Så nu är jag riktigt trött och kommer säkert sova mycke gott, imorgon och hela veckan väntar prao på ett dagis, skojigt! Kram!

Känslan efter träning är awesome!
Och förresten gör du bloglovinbyten

Svar: ja visst är den härlig!
japp, följ mig först och skriv sen så följer jag dig tillbaka!
teasfoto.blogg.se

Åhh dream body snygoo!!!

Svar: men åh tack vad glad jag blir!!
teasfoto.blogg.se

grym kropp!

Svar: tack!
teasfoto.blogg.se




Kom ihåg mig?