summertime of our lives

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8
Igår var jag med Klara och vi gick ut en runda i min lilla by och hade en typ photoshoot som ni såg i förra inlägget ;) Bilderna blev jättebra och de kommer komma upp nån gång, haha. Men de här bilderna tog jag när vi var ute och gick, tyckte de blev så fina och så typiskt somriga. Vad tycker ni?
 
På kvällen tog vi bussen till Lina och sov hos henne, vi såg på film och myste. Vi gick inte och la oss föräns klockan 6, haha. Och sen blev vi väckta på 10, så man kan säga att jag är rätt så trött nu.. :P
 
Kram!

jättefina bilder Tea! :)

Svar: Tack elsa! :)
teasfoto.blogg.se

så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
teasfoto.blogg.se

Vilka fina bilder! :)

Skulle du vilja göra bloglovin byte? :)

Svar: Tack! :)
Visst, följ mig så följer jag dig sen :)
teasfoto.blogg.se

Vad fint :)

Svar: Tack :)
teasfoto.blogg.se

Vackra bilder :-)

Svar: Åh tack :)
teasfoto.blogg.se

Vad fina bilder! :D

Svar: Tack! :D
teasfoto.blogg.se

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
teasfoto.blogg.se

Härlig bildserie. :)
Kram

Svar: Tack :)kram
teasfoto.blogg.se

Där var du Tea! Haha! Finaste bloggen :)

Svar: Åh tackkk, din blogg är sjukt bra :)
teasfoto.blogg.se

gud vilka härliga bilder du tar!!

Svar: tack så jättemycket!
teasfoto.blogg.se




Kom ihåg mig?