Mot Stockholm

Bilder från precis när vi stannade och åt lite mackzz :P
 
Nu sitter jag i bilen och är påväg till Stockholm! Vi är snart i Linköping tror jag, och för er som inte vet så bor jag lååångt ner i Skåååne, hihi, så vi har väl kört i snart 4,5 timmar och har ca 4 mer timmar om man räknar med stopp och trafik osv.
Tog med min lilla macdator för att sysselsätta mig med det senaste avsnittet av PLL men DET HAR INTE KOMMIT UT ÄNNU?!!?!? Så la över lite bilder och har suttit och redigerat de i GIMP nu, det var en utmaning för jag är ju van vid photoshop på min andra dator, hihi.
 
Kommer försöka uppdatera mer nu, jag lovar, vill att min blogg ska bli braaa, så ska uppdatera oftare.
Nu tänker jag försöka sova lite, kramen!

så fin blogg du har och så duktigt du är på att fota!!! Känner du för en länkbyte? bara säg till :)

Svar: Åh tack så mycket!! Länkbyte i menyn eller inlägg? :)
teasfoto.blogg.se

penny

Hej! hur har du gjort så kategorierna inte är på en lång rad utan uppdelade i "stycken?" Skulle vara jätte snällt om du kunde visa detta i ett inlägg då det nog är många som undrar. :)

Svar: Visst kan jag visa det i ett inlägg :)
teasfoto.blogg.se

Otroligt fina bilder du tar!!

Vad är ditt bästa tips med Nikon D3100, då jag också har en sådan :D

Svar: Åh tack så hemskt!!
Hmm, har inget så tips till just den kameran, de flesta kameror fungerar ju på samma sätt. :D
teasfoto.blogg.se

Väldigt fina bilder!
Allt bra med dig? :)
Kram

Svar: Tack så mycket!Jadå, själv? :)
Kram
teasfoto.blogg.se

Aa jo ioförsig, men om du har ett tips på hur man får fina och skarpa bilder då? :P

Svar: hm, har faktiskt inget tips som jag kommer på just nu tyvärr, men det är väl bara att fota mycket, öva öva öva och testa sig fram så får man de bilder man vill ha :)
teasfoto.blogg.se




Kom ihåg mig?